Elsőként az Univer majonéz és ketchup kerül ebbe a csomagolásba.
A termékek bevezetését hosszú tervezési munka előzte meg. Az innováció első lépése a gépberuházás volt, melyet a csomagolás praktikusságából és tetszetős külsejéből eredő várható fogyasztói elfogadottságra alapoztak. Napokon belül a boltokban is megtekinthető a végeredmény: az attraktív grafikával ellátott talpas tasak, melyből a termék az utolsó cseppig kinyerhető. Innen származik a csomagolás bevezető szlogenje: „Csepp se marad!” Az új csomagolás továbbá ötvözi a hagyományos tubusos és flakonos kiszerelések minden előnyös tulajdonságát. A talpas tasak fém laminált fóliája a tubushoz hasonlóan teljes oxigénzárást biztosít a tartósítószer mentes termékeknek, mely által hosszan friss marad a termék, a csomagolóanyag nagy felülete a flakonhoz hasonló mutatós grafikai kialakítását teszi lehetővé.
Ezt a csomagolóanyagot Európa számos országában használják élelmiszerek csomagolására, Magyarországon azonban a kecskeméti vállalat vezeti be elsőként a majonéz és ketchup kategóriákban. Így törekszik arra, hogy a szegmensben megtartsa hosszú évekkel ezelőtt kivívott előkelő piaci pozícióját (majonéz és mustár esetében 43,6 és 42,7 %-al piacvezető a cég, a ketchup pedig 21,1 %-al a második helyen áll – megj. AC Nielsen 2011JJ adatok értékben).
Fejlődni egy világválság idején
Az elmúlt évek komoly, embert, sőt céget próbáló kihívásokat hordoztak. Büszkén állíthatjuk, hogy a 100%-ban magyar tulajdonú Univer helytáll és fejlődni képes a krízisben. Forrás: https://www.facebook.com/univer.hu