A British Telecom (BT) Magyarországon működő európai szolgáltató központjának létszáma alig több mint egy év alatt másfélszeresére nőtt, elérte az 1500-at, és további 200 dolgozót terveznek felvenni – közölte a társaság az MTI-vel szerdán.
A növekvő üzleti volumennek és az új ügyfeleknek köszönhetően folyamatosan bővülnek a központ meglévő szolgáltatási területei, és az elmúlt időszakban 4 újabb tevékenységgel is gazdagodott szolgáltatás-portfóliója.
A BT többek között Magyarországon hozta létre az IP alapú kommunikációs hálózatok tervezésével foglalkozó európai tudásközpontját, a magyar regionális központ munkatársai a vállalat budapesti és debreceni irodáiból már 17 különböző szolgáltatási területen több mint háromezer multinacionális vállalatot és kormányzati szervezetet támogatnak.
A központ dinamikus fejlődése folytatódik, a következő egy évben további kétszáz munkavállaló felvételét tervezik, főként műszaki, informatikai és az üzleti adminisztráció területén. Ennek érdekében a vállalat a debreceni és budapesti irodáit is bővíti, néhány héten belül újabb 100-100 munkavállaló befogadására alkalmas irodaterületet adnak át mindkét városban.
Ésik Róbert, a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) elnöke kiemelte: Magyarországon már mintegy száz szolgáltató központ működik, több mint 36 ezer embert alkalmazva, ami jól mutatja a szektor fontosságát és a magyar munkavállalók kiemelkedő felkészültségét.