Március 1-től Giles Shrimpton irányítja a budapesti székhelyű, navigációs szoftvereket gyártó NNG Kft-t. Az angol származású vezető az internet-alapú autóipari szoftverek felé forduló vállalatot intenzív növekedési szakasz küszöbén veszi át.
Az NNG tizenegy év alatt garázscégből mintegy ezerfős vállalattá nőtt, miközben a cég portfóliója is bővült, így ma már nem csak navigációt, hanem komplex szolgáltatásokat is kínál partnereinek.
Az NNG a következő időszak egyik legnagyobb üzleti lehetőségét az internetre kapcsolódó autókban látja: egyes becslések szerint öt éven belül az új autók kilencven százaléka rendelkezik majd online kapcsolattal.
Az cég további növekedésének irányítására a vállalat 2016. március 1-jével új, a globális piaci terjeszkedésben és üzletfejlesztésben jártas ügyvezető igazgatót szerződtetett.
Giles Shrimpton szoftverfejlesztő mérnökként kezdte pályafutását, majd felsővezetői pozíciókat töltött be a Philipsnél, a Siemensnél és az autóipari navigációs szoftvereket fejlesztő Tom Tom-nál.
Úgy gondolom, hogy ha egy cég négy éven keresztül több mint negyven százalékos bővülést tud elérni, akkor ott valamit nagyon jól csinálnak – mondta el Giles Shrimpton. Az új ügyvezető szerint az NNG egy új szintre lép, ezért rendkívül izgalmas feladatnak tartja, hogy ebben a fázisban veszi át a cég vezetését.
A cég központja és fejlesztői bázisa továbbra is Magyarországon marad, ahol a tervek szerint idén veszik fel ezredik munkavállalójukat.