Felgyorsítja fejlesztéseit az Invitel

Invitel sajtóreggeli

A tartalomfogyasztási piac gyors fejlődése, a távközlési trendek hatásai, illetve a hazai lakosságnál is érezhető attitűdváltozások miatt az Invitel felgyorsítja beruházásait. A cég újabb negyvenezer végpontot ad át az év végéig, így szolgáltatási területén már a háztartások felénél elérhetővé válnak a legmodernebb technológián alapuló minőségi szolgáltatások. A hálózatkorszerűsítéssel párhuzamosan átalakul az Invitel portfóliója is, az ügyféligényeket pedig testreszabottan igyekeznek kielégíteni.

Napjainkban az infokommunikációs szektor alapvető sajátossága a távközlés, az informatika és a média konvergenciája, amelynek alapja a digitális technológia fejlődése. Ez a folyamat pedig egyre tudatosabb média- és tartalomfogyasztási szokásokat, illetve a fokozatosan változó felhasználói igényeket hoz magával. A nemzetközi trendekhez hasonlóan a magyar társadalom médiafogyasztásában is egyelőre a televízión elérhető tartalmak az elsődlegesek, azonban az online tartalmak fogyasztásának mennyisége is növekedett az elmúlt időszakban. Mindez felismerhető az Invitel ügyfeleinek szokásaiban is, a cég saját előfizetőinek körében végzett kutatásai viszont megerősítik, hogy ugyan terjed a „többképernyős” televíziózás, de a külföldi piacokon tapasztaltakhoz hasonlóan a tévézésben még mindig a linearitás a meghatározó hazánkban is.

Az Invitel a jövőbe mutató tengerentúli, európai és hazai piaci jellemzők, ügyféligények nyomon követése mellett folyamatosan elemzi a saját fogyasztói körben tapasztaltakat is. Látjuk, hogy egészen új típusú médiafogyasztási szokások honosodnak meg: új tartalmakat, egyre változatosabb formában és lehetőség szerint gyors internetkapcsolattal, azonnal szeretnének elérni, felhasználni az ügyfelek – mondta el Langsteiner Marianne, az Invitel vezérigazgató-helyettese. Az új helyzetben az Invitel kiemelten fontosnak tartja, hogy képes legyen megfelelni az átalakuló fogyasztói szokások által támasztott elvárásoknak és az elérhető legmagasabb színvonalat kínálva, innovatív termékösszetétellel szálljanak versenybe az ügyfelekért.

Éppen ezért a májusban bejelentett hálózatfejlesztéseken túl, még idén további negyvenezer fogyasztási helyen teszi elérhetővé a gyors és megbízható internet-szolgáltatás, valamint a minőségi televíziózás alapjául szolgáló technológiát a társaság. Az Invitel ezzel gyakorlatilag megkétszerezi a fejlesztések ütemét az elmúlt évhez képest. A beruházások a Digitális Magyarország programmal összhangban zajlanak és ezúttal is saját erőforrásból fejleszt az Invitel.

A fogyasztói szokások változnak, de a folyamatra a szolgáltatók is hatással vannak fejlesztéseikkel, miközben természetesen az előfizetői igények is fejlesztéseket generálnak. Az Invitel arra törekszik, hogy önmaga is támogassa a tudatos mindennapi tartalomfogyasztást. Saját kutatásai is igazolják, hogy a fogyasztók egyre inkább személyre szabott szolgáltatásokra vágynak, éppen ezért előfizetői igényeit, lehetőségeit, és adottságait szem előtt tartva rugalmasan alakítja kínálatát, hogy a döntéshez minél több eszközt és lehetőséget megadjon számukra.

A termékstratégia középpontjában az ügyféligények lehető legteljesebb körű kiszolgálása áll, ugyanakkor az Invitel folyamatosan ügyel arra, hogy mindenkori portfoliójában mindez a megfelelő ár-érték aránnyal párosuljon. Mint azt Iski István, az Invitel marketingigazgatója elmondta: az előfizetők visszajelzései alapján kijelenthető, hogy a hazai piacon szinte egyedülálló kínálatot alakítottak ki. Növekszik a 3P szolgáltatásainkra előfizetők aránya és szintén nagyon magas, nyolcvan százalékot meghaladó a családi tévécsomagunk értékesítése – tette hozzá Iski.

A folyamatos tartalmi és minőségi fejlesztéseknek köszönhetően az Invitel évek óta tartósan növeli részesedését a vezetékes televízió-szolgáltatások piacán, a csatornaválaszték 165 tévé- és rádióadót tartalmaz, köztük 22 sportcsatornát és 12 mesecsatornát. A cégnél 17 tematikus minicsomag, valamint 28 HD csatorna érhető el, de az Invitel rugalmas a csatornák csomagolhatóságában is.

Az Invitel meggyőződése szerint egy cég akkor lehet igazán sikeres, ha folyamatosan figyel arra is, milyen segítséget tud nyújtani ügyfeleinek ahhoz, hogy ténylegesen ki is tudják használni a technológia nyújtotta lehetőségeket. A társaság többek között ezért indította el a tavalyi évben Edukációs programját, amelynek keretében hasznos gyakorlati tanácsokat ad a fogyasztók számára. A felhasználókkal való párbeszéd és az így nyert inspiráció hatására válnak valóban könnyen befogadhatóvá a beszédes, informatív, könnyen emészthető, kreatív formában előállított oktatási anyagok.

Leave a Comment