A Magyarországon hat éve működik a Superbrands, mely 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet.
Egyik legfőbb törekvése, hogy a legerősebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körben történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet.
A Superbrands programhoz hasonlóan működik a Business Superbrands program is, mely Magyarországon 2008-ban indult el. Szakértői Bizottságának elsődleges feladata, hogy a több ezer hazai és nemzetközi márka közül kiválassza azokat, amelyek jogosultak a Business Superbrands 2010 cím használatára. A Superbrands program szervezőinek felkérésére idén Dr. Szabó Gábor, a MISZ elnöke is tagja lesz a Business Superbrands Szakértői Bizottságnak.
Az év második felében reklámkampánnyal, márkaérték kutatással és Business Superbrands évkönyvvel jelentkezik a program, valamint az immár hagyományos Superbrands Gála keretein belül a Business Superbrands program záróeseménye is helyet kap. Írja az innovacio.hu