Big Data-elemzéssel előznék meg a hálózati problémákat

big-data

Az üzemeltetőknek egyre bonyolultabb hálózatokkal és exponenciálisan növekvő forgalommal kell szembenézniük. Az Ericsson Big Data-elemzéssel bővítette megelőző támogatási szolgáltatását, ezzel segít az üzemeltetőknek új hálózati információk megismerésében, valamint a problémák és a fenyegető hálózati incidensek okainak előrejelzésében.

Az új funkció lehetővé teszi, hogy a szolgáltatók megfelelő időben korrekciókat alkalmazva elkerüljék az hálózati problémákat, illetve azok az előfizetők számára érzékelhetővé váljanak. Az Ericsson megoldása abban is segít, hogy az üzemeltetők reaktív helyett proaktív módon üzemeltessék a hálózatokat.

A megelőző támogatási szolgáltatással mostantól a Big Data elemzés hatékonyságát a globális hálózati tapasztalatainkkal egyesítve még több információt nyújthatunk a fenyegető hálózati eseményekről, amelyek a manuális elemzések számára nem mindig láthatók, és segíthetünk elkerülni az üzletet érintő problémákat – mondta Staffan Pehrson, az Ericsson Támogatási és optimalizálási részlegének a hálózatok bevezetéséért felelős alelnöke.

Az Ericsson megelőző támogatási szolgáltatása előre jelzi és megelőzi a hálózati incidenseket, így a mobilszolgáltatók proaktív megelőző műveleteket végezhetnek.

A hálózati és külső adatok tengeréből bányászott adatokkal az Ericsson szakmai felkészültsége és algoritmikus tanulási modellek alapján olyan hasznos ajánlásokat nyújt, amelyek megfelelnek az üzemeltetők üzleti prioritásainak. Az Ericsson megelőző támogatása a hálózati szaktudást és az üzemeltetői hálózatok részletes ismeretét a Big Data elemzés hatékonyságával kombinálja az incidenskezelés magasabb szintre emeléséhez.

 

Leave a Comment