A kisvállalati internethasználatra kíváncsi az Invitel

internet felhasznalo mobil iroda

Az Invitel legújabb kutatásában azt vizsgálja, hogyan használják ki a hazai kisvállalatok az internetes kommunikáció- és marketing adta lehetőségeket.

A cég közleményében azzal indokolta a kezdeményezést, hogy a valós igényekre reagálva szeretnék kialakítani szolgáltatásaikat. Mint azt Iski István, az Invitel lakossági-és kisvállalati marketingigazgatója elmondta: rendszeresen végeznek felméréseket, mert az ügyfelek visszajelzései és az ezekből nyert tapasztalatok segítik a céget legjobban a szolgáltatások és hálózat fejlesztésében.

A „Vállalkozásom a weben” című kutatás segítségével az Invitel egy különleges ügyfélkört kíván jobban megismerni, ugyanis – ahogy Iski rámutatott – ebben a vállalati körben a lakossági és a nagyvállalati szegmens között „helyezkednek el” az igények, egészen egyedi szokásokkal és attitűdökkel.

Minél többen és különbözőbb kisvállalati tevékenységi háttérrel járulnak hozzá az adatgyűjtéshez a cégek, annál hasznosabb és sokszínűbb eredmények várhatók a felmérésen.

Az Invitel szerint Profi portfóliója leginkább azért kedvelt a vállalkozások körében, mert profiljuktól és igényeiktől függően szabadon összeválogathatják, kombinálhatják egymással az egyes szolgáltatásokat – külön-külön választhatnak a vezetékes internet-, a telefon- és a tévészolgáltatás csomagjai közül.

A közösségi média platformok – például Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn stb. – és az egyéb internetes kommunikációs csatornák és eszközök – például weboldal, webshop, online ügyfélszolgálat, élő chat – jelentősen megnövelték a kisvállalatok kommunikációs- és hirdetési lehetőségeit. Az Invitel most arra is kíváncsi, melyik iparágban és hogyan használják ezeket a kisvállalkozások.

Leave a Comment