A magyar gyökerű LogMeIn informatikai vállalat a várakozásoknál is jobb, 83,3 millió dollár (23,3 milliárd forint) árbevételt ért el a július végéig tartó második negyedévben, ami 28 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit – közölte a távelérési, -felügyeleti és távtámogatási megoldásokkal foglalkozó IT nagyvállalat az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a korrigált adózás előtti eredmény 21,4 millió dollár lett, 14,6 millió dollárral haladta meg az előző évit.
A cég optimista várakozásai szerint a harmadik negyedévben 84,2-84,7 millió dollár közötti, míg az egész évre 333-335 millió dolláros bevételre számít.
A Magyarországon 370, világszerte ezernél is több embert foglalkoztató cég fejlesztői részlegének jelentős része Magyarországon működik, és folyamatosan, éves szinten átlagosan húsz százalékkal nő foglalkoztatotti létszáma. A LogMeIn a közelmúltban egyesült a Citrix GoTo nevű cégével, aminek köszönhetően tovább gyarapodott távelérésre specializálódott portfóliója.
A cégnél Magyarországon a főváros mellett Szegeden és Debrecenben döntő többségében informatikus dolgozik. A LogMeIn IT megoldásai olyan partnereket szolgálnak ki a globális piacon, mint a HP, Microsoft, Walmart, GE, vagy KFC.