Megújult stílus és forma a marketing szövetség éves konferenciáján

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) 2012. november 13-14. között rendezi meg 22. éves konferenciáját Miskolctapolcán.

 

A tavasz óta új elnökség irányítása alatt álló szövetség az interaktivitás és a műhelymunka köré szervezi a Marketing – Casting 2012 című konferenciát.

A rendezvény új stílust és új formát képvisel: az MMSZ „izgalmas, innovatív, nyitott szakmai műhelyt” szervez, ahol a tudás és a gyakorlat „szövetségére” helyezik a hangsúlyt.

Az immár 22. alkalommal megrendezendő éves marketing-konferencia a szakma legjobb gyakorlataiból, tapasztalataiból, elvi és módszertani megoldásaiból, valamint az azokat befogadó környezet elemzéseiből válogat. A konferencia résztvevői a Marketing Casting új „szereplői” és „rendezői” lesznek, hiszen aktivitásukkal, cégük, személyiségük, tudásuk megosztásával hozzájárulnak a szakmai tartalom minőségéhez, s a kiválasztott előadások, szekciók látogatásával pedig megalkotják a konferencia, – mint produkció – egyénre szabott „forgatókönyvét”.

Az MMSZ ajánlója szerint az idei konferencián lehetőség nyílik arra, hogy a résztvevők is megmutathassák saját, illetve cégük arcát a szakmának. A „casting felvételére” az első nap délutánján nyílik lehetőség. Az elkészült felvételeket helyben is levetítik, de az interneten keresztül, a konferencia honlapján is újranézhetők lesznek a kisfilmek. A legjobb „bemutatkozó egyperceseket” az MMSZ külön díjazza.

Az első napon a Welcome Stábülés megnyitó – rendhagyó módon – rövid plenáris produkcióval folytatódik, amely felvezeti a szekcióüléseket mint önálló „produkciókat”. Az előadássorozat keretében tizenegy témakört járnak körül a meghívott szakértők. A második nap Záró Stábülésén összegző, jelentős problémákat, lehetőségeket elemző plenáris előadások mellett a marketinges egyetemisták „marketingfricskái”, a „Marketing határain” című összeállítás zárja a programot.

Forrás: Innoportal.hu

Leave a Comment