Új szolgáltatásokat igényelnek a szurkolók az amerikai Oracle szoftverfejlesztő és -szolgáltató konszern legfrissebb kutatása szerint, többségük elsősorban ételt és italt szeretne rendelni és kifizetni mobilos alkalmazással a lelátókon ülve, a meccs nézése közben.
A felmérésben megkérdezett nyolc ország több mint 3500 szurkolója közül az amerikaiak 68 százaléka és a nemzetközi drukkerek hatvan százaléka úgy nyilatkozott: „valószínűleg” vagy „biztosan” rendelnének a lelátókon, ha rendelkezésre állna a mobilos opció a stadionban.
A szurkolói élmény minőségének szempontjából a megkérdezettek a világon mindenhol az ételt és az italt helyezték a szórakoztatás, a technológia és a kényelem elé, 65 százalékuk elismerte, hogy az étel-ital vásárlása impulzív dolog, és szívesen költenének harminc százalékkal többet, ha a várakozási idő a felére csökkenne. Az amerikai válaszadók átlagosan további húsz dollárt költenének ételre és italra, ha a várakozási idő a felére csökkenne, ezáltal 43 százalékkal növekednének a költések.
A felmérés rámutatott arra is, hogy a nemzetközi szurkolók tizennyolc, az amerikai szurkolók átlagosan harminc percet töltöttek sorban állással a büféknél valamilyen eseményen, miközben az elmúlt tizenkét hónapban a szurkolók több mint negyven százaléka hagyta ott a sort a büféknél vásárlás nélkül a túl hosszú várakozási idő miatt.