A Philips új irányelve: az innováció és az emberek

A Royal Philips új brand-irányelvet jelentett be, amely egyenes következménye annak, hogy a cég mindig is olyan innovációkat fejleszt, amely fontos az emberek számára.

Philips Innovation and You

 

Az újrapozícionálás keretén belül a Philips bemutatta új márkáját „Innovation and you” elnevezéssel, amely a vállalat azon megfontolásából jött létre, hogy egy újítás csak és kizárólag akkor lehet jelentőségteljes, ha az emberek korábban kielégítetlen igényeit és vágyait szolgálja ki. Mindezzel egy időben a cég amszterdami központjának homlokzatán feltűnt egy továbbfejlesztett cégtábla is.

„Mióta bemutattuk első villanykörténket  – több mint 120 éve -, az innováció mindig is a vérünkben volt” – mondta Frans van Houten, a Philips vezérigazgatója. „Hisszük, hogy az új irányelv sokkal jobban kifejezi a Philips elköteleződését a fejlesztések és azokon keresztül az emberek életének javítása felé. Technológiával foglalkozó cégként olyan újításokra törekszünk, amelyek nemcsak hogy jövőbeni növekedéshez vezetnek, de számítanak is az emberek számára. Az egészségügyi ellátást megfizethetővé és jobban hozzáférhetőbbé tesszük. Energiahatékony LED világítási megoldásaink javítják a közérzetet, amellett, hogy a világot is fenntarthatóbbá teszik. Egy-egy adott helyszínen a releváns szolgáltatásaink és készülékeink emelik az élet színvonalát, az egészség és a közérzet szintjét. Ez az, amit a márkánk képvisel.”

Az újrapozícionálás központi eleme az a digitális történetmesélő fórum, amely a Philips újításait mutatja be személyes történeteken keresztül, így többek között megtudhatjuk róla azt is, hogy az MRI- vezérelt magas intenzitású fókuszált ultrahang terápia hogyan képes a tumorok kezelésére anélkül, hogy a körülölelő egészséges szövetekben kárt tenne. A cég egy másik találmánya, a Philips Hue vezeték nélküli világítástechnika például egy londoni család kislányának alvásidejét szabályozza. Mindezek mellett a weboldalon arról számol be egy fogorvos, hogy miért ajánlja pácienseinek a Philips Sonicare termékeket a szájápolásban, meggyőződvén arról, hogy azok alkalmazásával az emberek hatékonyabban képesek fogaik tisztítására, ezáltal javítva szájhigiéniás állapotukon.

Az új irányelvvel egyetemben a Philips bemutatta új cégérét is, amely 1934 óta használt, nemzetközileg ismert ikonnak számít. A cégtábla eredetileg azt fejezte ki, hogy a rádiós kommunikáció példaértékűen közelebb hozza az embereket, illetve javít életükön. Az ikonikus cégér továbbra is az innováció és a bizalom szimbóluma marad. Az újratervezett ábra azonban nagy szerepet fog kapni az új identitás kialakítása során, hiszen a márkáknak egyre fontosabb az érzelmileg telített ábrák használata. Az új külső megtartja a jól ismert elemeket, ugyanakkor 21. századi megjelenést kölcsönöz, amely jobban illeszkedik a digitális és mobil világba.

Az újrapozícionálás szerves része az Accelerate! kampánynak, amelynek célja, hogy a Philipset olyan agilis, vállalkozó és vezető technológiai vállalattá tegye, amely az egészségügyre, a világítástechnikára és wellbeing üzletágra fókuszál. A Philips ennek érdekében jelentősen megváltoztatta portfólióját, illetve mindezt tükrözendő, nevét is módosította Royal Philipsre még az év elején. Külső felmérések szerint a Philips jelenleg egy vezető, rendkívül megbízható márka, amelynek értéke mintegy 9,8 milliárd dollárra becsülhető.

Forrás: IP

Leave a Comment